”Va de bra så?” ”Behöver du batterier?”

Idag började jag på Toys R Us. Ska jobba där nu december månad. Första dagen gick bra, stod i kassan, pickade av varor och plomberade spel! fick lära mig ett och annat och imorrn ska jag egentligen läras ännu mera men tydligen inte enligt chefen som ville ändra sig 5 timmar senare.
Imorrn jobbar jag bara 3 timmar vilket är ganska skönt, hinner jag med lite annat på dagen med. Ska försöka hinna till socialförvaltningen och lämna in några papper, ta hand om lite pappersarbete här hemma, slå in lite julklappar, snacka om Sälen och träna sent på kvällen!

Efter jobbet (oj va vuxet de kändes o säga det där) så köpt jag mig en julgran och lite julpynt, åkte hem och cyklade sedan vidare in till stan för att handla julpapper och sådant och lämna lite saker till syrran innan hon åker till NYC om några timmar, fusk!

Allmänt cool första dagen på jobbet med hello kitty i bakgrunden!

Fick mitt anställningsbevis. något stämmer inte? De roliga va att de va exakt samma stavfel på lagtröjan inom hockeyn. 

Det är inte jul förens man har en egen gran på rummet! inköpt och pyntad, ASVÄRT.

One comment

Kommentera

