Ledig!

Vad har hänt sedan måndags då jag jobbade min första dag på Toys R Us? Jo jag jobbade även tisdag och var ledig två dagar. På mina lediga dagar har jag ordnat med lite papper, chillat galet i syrrans lägenhet där jag bor tills hon och peter kommer hem från NYC. Har även åkt skridskor lite med bea och burken!
Tränat tisdag och onsdag vilket inte gått bra då de är något med mitt högerben som gör att ja får ont av att åka skridskor, kan man inte bara få vara hel eller?
Nu blir de lite Caps vs Pens, imorrn blir det jobb 10-15!

image

Kommentera

