Trodde aldrig de skulle hända…

Okej, trodde verkligen ALDRIG detta skulle hända för att hans röst va så mesig och dan och ganska ogillbar (är det ens ett ord?). Hur som haver ar jag börjat gilla en låt, med en artist jag aldrig trodde att jag skulle kunna gilla som sagt.
Till mitt försvar; om man lyssnar på gamla och nya låtar så har hans röst faktiskt mognat något enormt. Fast fortfarande mer som kan bli bättre.
Mina vänner som läser detta kommer förmodligen hata mig och förlora all sin respekt för mig haha.
ajja, bra låt iaf. tycker jag. Notera: Jag kommer fortfarande inte tycka om ”baby justin bieber” för den rösten är. aalfalsghaljg.

Annars har det gått bra på jobbet idag, ska fixa lite käk sen vidare till träning, får se hur det går, mitt ben har blivit ganska cepe och vill inte att jag ska vara frisk typ.

Kommentera

