Måndag, kära måndag.

Måndagen är över och jag har klarat ett 8 timmars pass på jobbet, de va segt men de gick så bra så! börjar få lite flyt på de hela men lär mig fortfarande nya saker hela tiden!
Denna måndag har faktiskt varit ganska stressig. Det började med att jag försov mig, inte så pass att jag kom sent till jobbet utan så pass att jag inte hade tid att äta frukost eller fixa lunch. Så det blev att cykla snabbt som attan till resecentrum för att ta bussen till jobbet, jobba till 18, med en kort lunch där jag sprang till max för att få i mig något iaf. Direkt efter jobbet gick jag till TS för att se om bladetapen kommit, icke sa nicke! Missade dessutom bussen så fick vänta i typ 20 minuter.
Bussen tog mig sen in till stan där jag letade upp min cykel bland alla andra miljoner cyklar som finns vid resecentrum här i Linköping, cyklade bort till ishallen för att träna. Och let me tell ya, har varit med om roligare träningspass.
Inte nog med att jag knappt hade någon ork, jag hade kanppt någon mat i mig eller vätska så de gjorde de ganska jobbigt o träna, sen har jag haft problem med mina fötter lite på senaste, de lugnt ett tag men kommer tillbaka nu, mindre kul. Fast om man nu lägger ihop allt detta, och slänger in de å en träning som till 90% bestod av skridskoåkning á la döda benen så kan jag säga att jag mådde ganska illa och va lite yr efter.
Tänk om jag inte hade försovit mig och hade kunnat äta en vettig lunch och så, då kanske träningen hade gått lite bättre än den gick?

Nu sitter jag i soffan, gör inte ett skit, tänker inte göra de heller.
Ska kolla på Capitals vs. Panthers som börjar 01:30 och inleda en tre dagars ledighet.
ciao!

Kommentera

