Minijul!

Lördagen bjöd på jobb till 20 och sen hem snabbt för att fira jul med pappa, syskonen och peter. Kom hem och värmde lite julmat, de andra åt tidigare så de inte behövde vänta på mig med maten, skulle bli så sent då.
Sen var de kalle anka och hans vänner på tv, gav en riktigt julig stämning! Ibland är det bra att ha saker och ting inspelat, hehe =)
Sen kom tomten som vanligt när jag köpte tidningen och delade ut paket, vi valde att öppna några från pappa nu och några på julafton.
Själv fick jag ett presentkort som jag ska shoppa upp, nya hockeybyxor som jag velat ha , himym säsong 2 och en chokladask. Det va bara några från pappa nu, från syskonen och mamma blir det på julafton :)

Idag blev de jobb,  sen hem och ta de lugnt, ska upp klockan 7 imorrn för lite mer jobb! ujujuj ska bli kul.
Nu blir att sova lite så man orkar jobbet imorrn! kanske blir att använda presentkortet lite efter jobbet med ;D

Kommentera

