Jag har ett litet beroende. Typ.
JAg gillar något som kallas scrapbooking, och när jag har några kronor i plånboken och ser något jag kanske kan använda köper jag det.
Speciellt bokstävsklistermärken. bokstäver är alltid bra och A tar slut snabbt. Igår köpte jag 6 ark när jag hade 10 minuter innan bussen gick. Och idag?

Matilda:
råkade köpa 3 ark till för 60 kr på lunchen idag
Charlie:
”råkade”, du är sjuk, beroende av klistermärken
Matilda:
ja vet…
Charlie:
kan sluta illa det här.. tänk på när du har slut på saker att klistra på. ändå kommer du köpa mer och mer klistermärken och hela ditt rum fylls. Tillslut kvävs du men du dör ju iaf lyckligt

Bästa kommentaren, haha, kommer ju iaf dö lycklig :D

Har iaf köpt bokstäver för 280 kr, klistermärken, av en sort. Sen har jag en himla massa mer, och mer ska jag köpa. så de så! fint ska de bli iaf! de kan jag lovar er!

14 ark bokstäver i olika fonter och färger, guld silver och svart. awesome.

Kommentera

