Shop til I drop!

Idag har jag spenderat hela dagen med min syster. Det började med att vi inhandlade en hel drös med nya kläder för våra presentkort, mycket nöjd! en ny jacka, och 6 andra plagg plus lite filmer följde med mig hem idag. Efter en dag på stan&ikano så åkte vi hem till syrran för att äta lite god mat, det blev en av mina favoriter; Fläskfilé i chilisås med ris. gott gott! Efter maten hamnade man i matkoma, fastna i soffan och kollade på filmen Letters to Juliet, me like!
En riktigt bra dag som jag verkligen behövde!
Imorrn är det sista dagen på nyår och ska spenderas hemma hos Bea till att börja med, ska bli trevligt minsann!

Nu ska jag invänta lite ishockey såhär sent på natten, Lets go caps!
Ska även skriva klart min önskelista, fyller ju 21 om typ en månad! den du!

bästa presenten från bästa syskonen!

Kommentera

