Gott Nytt År!

Timmarna innan Nyårsfirandet var jag absolut inte sugen på att lämna lägenheten. Men jag tog mig iväg och det var jag mycket glad att jag gjorde!
Hade en riktigt trevlig kväll som först började med middag hemma hos Bea, vi spelade sedan lite Med Andra Ord. Mitt lag vann 2 av 3 gånger, så därför är vi bäst.
Ganska kul historia; Det började brinna, haha!
Några fixade håret, några gjorde annat och några höll på med lite mat, så skriker Carro från hallen ”De brinner!” hon rör sig äremot inte utan bara pekar på de, vi andra står med och kollar lite lustigt på det som brann, till slut tog Bea ut ljusgrejen som börjat brinna på balkongen och amanda hällde lite vatten över det. Det roliga var att alla stod där som några tröga människor och gjorde INGET. Speciellt inte Carro, hon va upptagen med att få håret fixat, haha!
Efter vi spelat lite så kom taxin, då var det dags att åka ut till Hjulsbro och David för att invänta tolvslaget och fira natten lång!
Senare på kvällen kom även lite annat folk jag inte hade en aning skulle komma, de va mycket trevligt att träffa dem då man inte sett vissa sen studenten!
Vid typ 3 tog jag och Patricia bussen till Ekholmen Centrum där hennes pappa väntade så snällt och skjutsade mig hem, himla snällt! de va omöjligt att få tag på taxi en natt som denna!

Med tanke på hur de senaste tiden varit var jag glad att få fira ett riktigt bra nyår men bra folk, de behövdes verkligen!
Nu känns de en gnutta bättre, för 2012 ska bli mitt år!
Fick även ett samtal vid 12 slaget, gjorde min dag. Läser du det här så ska du veta att de betydde mer än massor.

Dagen efter så kom Charlie över, och när Burken hade dragits sig ur sängen kom även han.
Jag och Challe kollade på sista Harry Potter filmen, nu är min barndom helt slut. galet. Sen när Burken kom kollade vi på Moneyball.

Idag har jag inte gjort ett skit. Asskönt. Sökt lite jobb och så, imorrn ska jag lämna ut massa CV på stan, så se upp!

Tänker btw inte göra någon detta har hänt 2011 för 2011 va långt ifrån mitt år så vi sikter i det.

Här kommer lite bilder från nyår, mer finns på facebook, om du är vän med mig där, om inte, sucks to be you eller nått.



Kommentera

