Miniresa till Grannlandet

Då var man hemma igen efter att ha besökt grannlandet Norge i cirka 5 dagar. Hade det mycket trevligt även fast man kanske inte gjort så värst mycket. Det var ju bra sällskap i alla fall! Tåget hem var till början försenat med 20 minuter och de slutade med att ja fick åka buss från Katrineholm då det andra tåget inte kunde vänta in oss, så jag kom hem ungefär en timma efter tänkt ankomst.
Idag händer inte så mycket intressant, har lite saker jag ska checka av att göra här hemma och så. Imorgon blir det att säga hej då till Bea som flyttar till USA för att vara Au Pair i ett år och sen i helgen blir det att åka till Stockholmsområdet för att spela två matcher, kanske får någon speltid i alla fall, har inte tränat då jag var i Oslo men vi får se!
Nu ser jag fram emot min födelsedag i februari, sen i mars är det Sälen som gäller, hoppas allt löser sig med stuga och så. Och i april blir det en tripp till Stockholm för att se de gamla godingarna Simple Plan för fjärde gången eller något i den stilen. Ska bli kul! Sen efter det har jag inte så mycket att se fram emot förutom flytten som sker typ 28e eller 29e Juli, beror på när flygen går som bäst.
Har även kommit fram till att till en början ska jag leta efter ett ställe at bo inneboende på innan jag letar efter en helt egen lägenhet, de är troligtvis billigare och då hinner jag lära känna området och så mer innan jag skaffar eget.
Måste fixa ett nytt pass typ imorgon eller något så jag kan betala en avgift innan allt ska skickas in till Blueberry som ska ta hand om mina ansökningar.

om 198 dagar flyttar jag från Sverige, just saying.

Kommentera

