Backpain is a pain in the.. back?

Att ha ont någonstans brukar aldrig vara bra, eller om man bortser från träningsvärk då. Att ha ont utan att med flit ha ont brukar aldrig vara bra kanske man ska säga istället.
På träningen i onsdags hade jag ont i ryggen när jag tränade, kände inte av de så mycket efteråt dock. Dagen efter när jag, Sassa & Burken va på allmänhetsåkningen så fick jag ont i ryggen igen. hoppades på att de skulle gå över men idag på träningen fick jag ont i gen, och de sitter kvar efteråt. Får ondare när jag andas djupt med. Vet inte va det kan vara för fel på mig denna gång men hoppas såklart inte på något allvarligt. Ska testa ta lite ibuprofen imorrn innan träningen och se om de kanske hjälper. Annars blir de att ringa till läkaren och se om de har något bra svar.

Har äntligen läst ut ‘Jag är Wanted’ och fortsätter nu läsa denna bok (på bild) som jag började på i somras och sedan glömdes bort. Den är bra, men läsa + jag har gått segt. Ska dock försöka läsa minst 5 böcker i år, eller nått i den stilen.
Handlar om 1980 OS laget, före under och efter. good shit.

Kommentera

