And we stay undefeated

Helgen som gått har varit en ganska upptagen helg för min del med vissa timmar där det inte hände ett dugg.
På fredagen så körde jag lite hockey med Burken & Sassa, sen kom Peter och spelade lite med efter hans jobb. Kul Kul! Alltid kul med lite 2 mål med kompisar.
Kvällen bjöd sedan på Tacos och Film hemma, skulle upp tidigt dagen därpå så det blev en slappar kväll för mig själv. Tanken var att jag skulle somna tidigt så jag var pigg dagen efter. Slutade med att jag fastnade och kollade på NHL All-Star Draften och kom inte i säng förens efter 4 någon gång. Vakande dagen där på lite senare än tänkt men han ner till ishallen i tid, för avfärd mot Eskilstuna och match! Fick spela massor och de gick bra, kul va de också! Vi vann med 5-1.
Sen På kvällen när man kommit hem från matchen blev det att ta de lugnt framför lite Big Bang Theory, tänkte ge serien en riktig chans nu. Men kom inte i säng i tid denna natt heller. Utan blev någon gång efter 4 där med då jag fick för mig att sitta uppe och kolla på NHL All-Star Skills Competition. Chara slog rekord på hårdast skott i NHL med 175km/h. Galet.
På söndagen vaknade jag liiite sent. Tack vare att pappa väckte mig och undra om jag inte skulle iväg så försov jag mig inte helt och hållet. Vaknade 25 minuter innan samling men hann till ishallen i tid! Det var dags för avfärd mot Stockholm och match mot Segeltorp!
Matchen tog vi hem med 9-2 och vi är fortfarande obesegrade i serien.
Riktigt trevlig och skön helg som slutar i att jag sitter uppe, igen! Har kolalt på NHL All-Star Game. Sista delen av det hela. Nu börjar NHL Matcherna igen efter uppehållet. Gött!

Och måste tillägga att jag fyller år om en vecka. 21 blir jag. vuxet och så.

Såhär såg jag ut för ungefär ett år sen när jag fyllde 20. Märks på min 21års dag om jag ändrats något, men det är tveksamt! 

2 comments

Kommentera

