En ganska bra vecka!

En vecka har gått sedan senaste inlägget och ni ska väll ta och få en liten uppdatering på mitt otroligt spännande liv!
Dagen efter jag fyllde hela 21 år så pallrade jag mig ner till Arbetsförmedligen för ett litet möte och jag va inte speciellt pigg, men lite kommer jag nog ihåg. Ska på möte där igen den 15:e och vi får väll se hur det blir.

Onsdagen spenderade jag hela 8 timmar i ishallen, det började med lite allmänhetsåkning med Martin & Burken för att sedan möta upp massören och få massage! riktigt skönt! Efter lite massage blev det fysträning i form av teknik och ett ispass på det! En heldag i ishallen och jag har inget emot det alls!

På torsdagen så åkte jag ner till stan för att möta upp den bästa personen som finns för en liten runda på stan, skulle köpa upp mina presentkort, men har fortfarande lite kvar på dem. Fick i alla fall med mig en mössa, lite scrapbook grejer, lite björn borg och en skjorta hem. Inte helt fel!
Efter en vända på stan blev det  att åka hem och invänta 6 stycken grabbar som var sugna på bastu, och så blev det! Jonas, Mixo, Olle, Karl, Burken och Joel fick utnyttja min bastu lite, mucho skönt!

Fredagen hade planer den med! Efter att blivit itvingad frukost och vara lite sena tog jag och Jonas oss ner på stan för att möta upp Josse & Lisa för en fika! Har inte sett dem sen i julas så det var riktigt trevligt måste jag säga!

Lördagen och söndagen då? Jo det bestod av 2 matcher mot Leksand, laget som vi verkligen måste vinna mot, och de var ju inte så svårt som vi trodde. Lördagen tog vi hem segern med 6-0 och på söndagen så blev det en vinst med 9-2! Tack vare att jag har en fotointresserad kompis så kom han dit och knäppte lite bilder medan han var hemma, me likey!
Imorrn blir det lite fys och så kommer Charlie hem till Linköping, Sånt är bra!

Bjuder lite bilder från veckan som gått!




Kommentera

