Time flies when you’re having fun!

Oj, veckorna går så otroligt snabbt trots att jag inte gör något alls. Känns som de va igår jag skrev ett inlägg men de va de ju inte.
Tisdagen spenderades med brorsan, det är alltid kul! Blev först en runda på stan så han kunde köpa saker och jag kunde titta på då jag själv inte har några pengar. Sen hem till hans lägenhet för att laga lite tacos, kolla på film, leka med hans radiostyrda helikopter som kom med posten samma dag. Tur att han inte köpte den flygande hajen så han kan bli trött på helikoptern först! Åt himla massa godis och kollade även lite serier. Sen var det dags för mig att cykla hem, trodde jag, klockan var runt 01:00, hade snöat massor ute, skulle ändå hjälpa Martin på förmiddagen så jag tog mig an hans gäst säng och sov där istället!

Dagen efter så skulle jag som sagt hjälpa Martin bära upp en soffa som kom, men snälla DHL killen hjälpte till trots att de inte måste. Sen blev det ett besök på AF för lite mer info och sådant. Kommer för tillfället inte ihåg vad vi kom fram till.. SEN så blev det lite Subway med Charlie som va hemma några få dagar och en kortis runda på stan för att jag sedan skulle hem, käka igen, och iväg och träna.

Vad mer har hänt.. Torsdagen så åkte jag och burken skridskor och så på allmänhetsåkningen, efter blev det en runda på stan för att leta efter en ny mössa åt mig. Min kliar så himla dant! Men hitta absolut ingen! däremot fick jag Burken själv att bli väldigt sugen på att köpa nya snowboard grejer efter ett besök på First Aid och deras rea!
Och såklart blev det även lite gym och ispass efter det, som vanligt typ.

Idag då? Eller igår, klockan är ju faktiskt 03:00 just nu. Vakande vid halv 2 typ. Kollade på lite serier och åkte sedan till ishallen för att stå i garderoben på showen Ljust & Fräsht med Henrik Schyffert och Fredrik Lindström i Cloetta Center. Blev att sälja program istället och sedan se själva showen for free! måste säga att den var över förväntan riktigt kul!

Helgens planer? Hockeymatch på lördagen & Hockeymatch på söndagen. Jag älskar helger.

Lånade brorsan OnePiece, aningen förstor!

One comment

Kommentera

