Syskonkärlek

Som många kanske redan vet så har min bror väldigt mycket tatueringar.
Jag visste att han skulle göra något nytt men han vägrade säga vad utan jag fick vänta tills det var klart.
I lördags åkte han till Stockholm och fick lite ny färg, på sina händer.
Dock var det inte en vanlig tatuering som de han brukar göra. Denna hade lite mer mening.
Måste säga att detta var inte alls vad jag hade förväntat mig!

”Det är inte många av mina tatueringar som faktiskt betyder nåt, men nu va det dags! Efter många timmar och 2 svullna händer senare så är mina kära systrar förevigade! Är det nåt som alltid kommer va speciellt här i livet så är det dom! :)” – Brorsan

Och här är resultatet:


Kommentera

