Sär i Sälen

Nu har det gått nästan två veckor sedan min senaste uppdatering, väldigt dåligt av mig måste jag säga, för ni alla är ju sjukt intresserade av vad jag gör om dagarna.
Det har faktiskt hänt en del saker sedan sist.
Jag kan väll börja med hur torsdagen var, då syftar jag på torsdagen den 15e mars. Jag var på Stadium halv 6 på morgonen, för att hjälpa till med inventeringen, jag var den sista som lämnade Stadium av oss som hjälpte till och det blir ju lite pengar på kontot iaf!
På fredagen så cyklade jag ner till Veolia Transport med endast en plan för dagen, arbetsintervju. Intervjun gick bra och dagen slutade med att jag spenderade  cirka 6 timmar där istället för 20 minuter, blev lunch med bror och sen hem till honom för tacokväll!

Söndag då, upp tidigt för att ta sig ner till Park Hotell där två bilar väntade på att åka norr ut. Det var dags för den efterlängtade sälenresan!
Veckan var sjukt bra, ett riktigt bra gäng att spendera en vecka i Sälen med! Var även oerhört stolt över mg själv som klarade av att göra Indy.  Woho för mig!
Blev även en dag i Trysil, sköna långa backar och hoppen var najs för mig kände jag. Riktigt bra vecka!

Annars har jag fått ett jobb! woho för mig!
Ansökningarna till SMC flyter på bra, väntar på visumpapper och sådant, måste ordna lite med class enrolling och shit.Det flyter på och det går bra nu!
Om EXAKT 4 månader, exakt på datumet, så är jag i USA, och har påbörjat mitt nya liv.

And here are some pictures.

Kommentera

