Freaking me out

Titeln har inget att göra med själva inlägget, bara en jävligt bra låt!

Har varit väldigt dåligt med en uppdatering om mitt otroligt intressanta liv. Har ärligt talat in hänt speciellt mycket. Det var SP konserten som va sjukt underbar, sen tog Brynäs SM-Guld och detta år har bara varit så sjukt bra på grund av de två sakerna. MEN, sen har de ju faktiskt hänt två andra grejer!
Jag har ju som sagt fått jobb, har jobbat massor, utbildning och övningsturer. Men just nu är jag på egen hand. hade min allra första egna ur idag, åkte till Västervik och tillbaka kl. 05:12 i morse, slutade vid halv 10 så de va ganska skönt, har man hela dagen framför sig!
Jag vet inte hur mycket jag kommer få jobba i sommar eftersom jag är timanställd. Men idag när jag efter jobbet gick in på brosans kontor, vi jobbar på samma ställe, så fråga de om jag ville jobba 18 timmar i helgen. JA TACK! Så de känns bra nu! De rullar på :)

I måndags var även jag och Burken i Stockholm, jag drog med mig honom klockan 6 på morgonen för att jag skulle ordna med mitt visum till USA. Visum ansökan blev godkänd så nu är de 100000% procent säkert att jag åker! Enda som återstår är att betala försäkringen och flygbiljetten. Boende fixas på plats! Måste dock fixa lite roomies som man kan kolla med!

Förutom att bara fixa mitt Visum på amerikanska ambassaden sp gick vi även på bio. såg the Avengers, asbra film! Iron Man är ju inte lite awesome! Men sedan blev det hemfärd efter lite käk och promenad genom stan. Klockan 8 på kvällen sen blev det dags för att fira valborg med folk hemma hos burken. mycket trevlig kväll måste jag säga. Blev hemgång redan vid halv 3 för mig, skulle ju som sagt jobba dagen efter.

Idag var tanken att jag skulle grilla på burkens land, men nae, jobbet ringde precis så blir att jobba ikväll och imorgon!

Nu har ni iaf fått en liten uppdatering på mitt, som sagt, otroligt intressanta liv! Det blir mer intressant i sommar, jag lovar!

Har förövrigt instagram om ni vill veta ännu mer om mig typ; matildawrigsjo

Kommentera

