Inför Los Angeles.

Det känns som man nästan är klar med allt inför USA ibland men de är ju inte riktigt så det är. Bara för att jag har fått mitt visum så betyder de inte att de inte finns något kvar att göra. Det är 83 dagar kvar tills jag flyttar och innan jag åker måste jag:

  • Fixa & betala försäkringen.
  • Boka flyget dit och flyget hem till julafton.
  • Fixa boende under första två veckorna
  • Hitta roommates och leta fram lite boende (mer kollas på plats)
  • Göra provet i Malmö 14 maj, Matte & Engelska.
  • Välja kurser 18 maj.

SEN. är jag klar med ALLT.

Matten pluggar jag inför, engelskan kommer nog vara ganska lätt dock.
Men de märks att jag inte läst matte på 4 år…

Annars jobbar jag, på tåget, och jobbar på en hemsida som jag ska få upp någon gång. mycket att göra!

Kommentera

