Take me back to summer paradise with you

Något jag verkligen stör mig på just nu är att jag ALDRIG har pengar. Så fort jag får är de borta lika snabbt igen.
Nu i maj har jag 8 (!!!) kronor att leva på, på grund av att jag var tvungen att betala typ 2500 kronor till USAflytten. Får inte min första lön förens slutet på maj.
Men va händer när jag får den lönen? Jo jag har mer avgifter som måste betalas. Kan de inte bara va slut och klart redan..
Saker som återstår att betala innan jag flyttar om 83 dagar;

  • Flygbiljett ca 8500 kronor.
  • Försäkring ca 3500 kronor.
  • Tågresa till Malmö ca 700 kronor.
  • Provet i Malmö 300 kronor.
  • Betala av abonnemanget och mobilen ca 3000 kronor.

Det är ungefär 16000 kronor, på bara avgifter jag måste betala innan jag åker. Det är långt ifrån kul.
Har flera gånger kännt att nu är de bara att spara pengar, men så kommer jag på hur mycket jag måste betala.
Sommaren kommer bli en plåga innan jag får flytta. Låt bara dessa 83 dagar passera så jag inte behöver tänka på att jag är helt pank.

At least they make my days a little easier.

Kommentera

