Summer Is Here.

Sommaren är äntligen här i Linköping och vissa dagar har de varit ganska tråkigt att se alla skriva om hur soligt och skönt det är, när man själv måste jobba. Men den jobbiga tanken har inte varat länge, då jag snabbt tänkt att jobbet ger pengar som ska gå till flytten till Los Angeles om TVÅ månader. Galet va snabbt tiden går, inte långt kvar nu! Och dessutom har Los Angeles ungefär 320 soldagar om året så jag klagar minsann inte, kommer nog få tillräckligt med sol ändå! Men ska väll försöka jobba lite på brännan de dagar jag kan i alla fall, så man inte är rena blekfisen när man kommer dit!

I lördags körde vi natt laserdome med ett stort gäng, vi var över 20 personer. Det var kul, fast inte så roligt som de brukar va, vi var alldeles för många som körde på samma gång, och en jävla massa militär killar som fuskar och kan skjuta bra. haha!

I måndags blev de lite grillande hemma hos mig, jag & burken va lite ambitiösa och gjorde grillspätt, mycket gott!
Sen har jag varit sjuk med, fast överlevt, och nu börjar de gå över.

I tisdags tog jag tåget till mamma i Kisa, fick mammas mat, tog en promenad nere vid ån, såg på lustiga ankor och sen följde jag med på födelsedagskalas åt mammas magnus pappa. Smörgårdstårta och tårta, mycket gott!

Och idag, torsdag, då blev de lite catch med burken som vanligt. (Cath = kasta baseboll) Sen drog vi hem till Adam där de blev kött på grillen. Mycket gott! försökte även vara lite nyttig när jag åt. Ska försöka börja äta nyttigt och träna mer nu, vill få in en bra rutin innan jag åker som jag kan hålla där.

Det bestämdes även att de ska tränas på World Class nu framöver, styrka och mycket cardio. Hoppas de ger resultat!

Imorgon blir det att steka lite i solen, träna och ta de allmänt lungt. Ser fram emot det!

Ett gäng bilder kommer här:

Nattlaserdome i Lördags, killarna hade även kul i bollhavet för barn.

Grillning i måndags, även mycket baseboll kastande och amerikansk fotboll.

Tisdags blev det att åka till mamma

Torsdagen bjöd på mer grillning hos Adam

One comment

Kommentera

