I’m West Coast Bound .. Looking Hard For The City Of Angels.

BOKAT OCH KLART!
Den 29:e juli lämnar jag Sverige för att starta ett nytt liv i Los Angeles :D
Och för att jag inte ska vara helt vilsen så hänkar även mina kära syskon Malin & Martin på i två veckor! :D

Nu känns det verkligen ännu mera verkligt.
Vad återstår att göra?

  • Betala försäkringen.
  • Boka hotell för första två veckorna med syskonen.
  • Leta boende på plats.
  • Träffa mina roomies en gång innan vi åker.
  • Packa ner hela mitt rum i lådor och väskor.

LOS ANGELES HERE I COME!

 

Kommentera

