Way oh Way Oh La La La La LaLaLaLaLa

18 dagar sedan senaste inlägget. Man kan ju nästan tro att jag har gått och dött. Men de har jag ju inte! tur va?
Under dessa 18 dagar kan jag ärligt säga att jag har haft fullt upp. Idag är första dagen som jag känner att jag inte har något att göra och inte heller behöver göra något.

Först vill jag bara säga… Lostprophets kommer till Los Angeles 10 Augusti och jag SKA gå!! happy_girl_91

Jag har under dessa 18 dagar hunnit vara i Stockholm,  Har träffat familjen Bryant, en del av dem iaf. Kim, Rich & Christine. Det är värdmamman jag hade i Usa, hennes systers familj. De var i Stockholm på semester för att hälsa på deras förra utbytesstudent Victor. Fick även träffa Victors familj, måste säga att de va väldigt trevliga människor!
Jag har även hunnit träffa en av mina två room mates som jag ska ha i USA. Ritkigt trevlig tjej och jag tror nog de inte kommer vara några problem att bo ihop! Den andra tjejen behövde jobba, men de två har känt varandra i  15 år så de ska nog vara lugnt!
Jag har även äntligen bokat min försäkring! Var på försäkringsbolaget idag och kollade på lite skillnader mellan en försäkring som Blueberry tycker man ska teckna, men denna täcker samma saker och kostar endast 2800 för ett år, jämfört med 6500!
Vad mer?
Jag har jobbat massor, umgåtts med Burken och tillhörande folk, tränat på gymmet när man haft tid, grillat hos Haag , varit på flygdagen, hälsat på familjen Mallin, köpt godis på cloetta boden, Käkat kinamat med bror, grillat och så hos Malin (glömde även mina nycklar i KYLEN hos syster min den kvällen), late night baseball, läst ut 2 dexterböcker på två dagar., sett de nya Pretty Little Liars avsnitten och senaste Suits! med mera! busy_girl_91

Nu är det 41 dagar kvar tills jag lämnar Sverige. 9 dagar kvar tills jag ser Simple Plan igen, wei! Men vad ska jag göra innan jag åker?

  • Packa ihop mitt rum & provpacka väskorna så jag får med mig allt.
  • Ringa CSN, mest bara för att vara stensäker på att jag får mina pengar.
  • Göra klart ett album till Jonas, ett år försenad ungefär.
  • Kolla upp lite angående mobil i USA.
  • Köpa biljetter till Lostprophets
  • Anmäla mig till Kick-Start (tränings- & kostprogram)
  • Gå på Peace&Love och ha en jävligt bra dag, Se Rise Against, Dropkick Murphys, Mac Miller och såklart, Simple Plan!
  • Avskedsfestgrej (får se hur de blir med det, kan bli tight, nått blir de iaf. men vad vet jag inte än)

Det börjar kännas på riktigt.

Här kommer några bilder från lördagen, jag har världen bästa syskon, bara så ni vet.

Kinamat till lunch med bror!

Martin & Jag väntar på bussen till Tallboda

Grillning hos syrran i hennes & peters nya hus!

 

Kommentera

