YeauLeau – 20 dagar kvar!

Tiden går så himla snabbt och snart är det dags! Nu återstår det bara 20 dagar tills jag sitter på ett flyg till mitt nya hem i Kalifornien.
Igår bokade jag hotell vid Arlanda natten till dagen vi åker så att jag & mina syskon inte behöver  gå upp så himla tidigt och känna oss stressade, och om något skulle hända har vi gott om tid att ta oss dit.
Har tagit tag i packningen nu. Tre lådor har redan blivit fyllda och är uppe på vinden. Har en till som jag ska fylla med saker som inte får följa med mig, än.
Har även börjat packa ner saker jag ska ha med mig i väskor, inte direkt packat ordentligt, mest bara så jag ser vad som får plats osv. Kläder får väntas till sista veckan, eftersom jag använder dem, tehe.
Det är mycket jag vill ha med mig men känns som de blir ett överflöd. som tur kommer jag hem till jul och kan ta me dmig lite saker då med. Jag ska ju ändå flytta till USA, och bo där i minst 4 år. Kommer bli galet bra!

Satt och kollade igenom lite fotoalbum som jag fick av Ashley när jag lämnade Minnesota 2009, och ni anar inte hur mycket jag saknar det, tror aldrig jag trivts på ett ställe så bra som där. Hoppas LA är minst lika bra!
Så i Januari blir det att hoppa på ett flyg och åka tillbaka till Minnesota och hälsa på 2-3 veckor, love that place. Saknar mina vänner något enormt där!

I Oktober kommer Holly & kanske Jane och hälsar på mig i LA. ser fram emot det!

20 dagar, 19 kvar i Linköping.

Things to do before I leave:

  • Kontakta försäkringsbolaget, har inte fått min betalnigsgrej än.
  • Packa väskorna med mitt liv.
  • Kolla upp lite lägenheter som vi kan kolla på när vi kommer dit, jag & mina framtida roomies!
  •  Skriva ner en lista påsaker jag måste göra när jag kommer dit; alltså saker jag måste köpa & ordna osv.
  • Backuppa allt på datorn till en extern hårddisk. dvs. alla 60+ tusen bilder.
  • Göra en playlist till bilen upp till Stockholm
  • Hejdå sak. när var och hur vet jag inte än.
  • Hälsa på familjen Mallin
  • Åka till Mamma en dag

 

20 dagar I Sverige, 19 dagar i min hemstad Linköping.
Tiden går snabbt, åh va jag längtar tills avfärd!

YeauLeau!

Kommentera

