The countdown begins

En liten uppdatering på Los Angeles fronten då.
Om 10 dagar drar vi, jag och mina syskon. Kommer bli så galet kul att flytta och även riktigt kul att ha en syskon semester innan allvaret för mig börjar.
Det har ändrats lite sedan senast. Jag skulle tidigare haft eget rum, men de visar sig att det är alldeles för dyrt och de är något jag får ta senare om det är så att jag verkligen vill.
Nu kommer jag i alla fall dela rum med en tjej som heter Malin, tror de kommer gå super!
Malin kommer ner 2 dagar före mig, så när jag kommer ner kommer vi ta en dag att leta lite lägenheter före de andra två kommer ner den 4e. Då har vi förhoppningsvis hittat några som är lockande och kan kolla de igen och bestämma oss för något. Vore skönt att ha lägenhet fixat snabbt så jag kan lägga de åt sidan och endast njuta av semester med mina syskon.

Håller just nu på att packa, har tagit fram alla mina kläder, och förstår inte hur jag kan ha så mycket men ändå så lite att ha på mig? Och ändå har jag fyllt 2 flytt kartonger som är på vinden och slängt 2 stora påsar med kläder. PLUS att jag har en tvättkorg fylld med kläder!
Blir att rensa ut en hel del igen och köpa nya kläder när man kommer fram!

10 dagar kvar! helt galet!

Sa föresten hej då till min allra bästa och närmsta vän idag. Det va nog de jobbigaste av allt som har med flytten att göra, trots att vi sällan ses, så är det jobbigt att veta att vi inte kommer kunna ses på länge. Innan har han ändå kommit hem lite då och då. Nu är vi på varsin sida av jorden.

Här kommer en drös bilder från kusinträffen där 6 av 9 närvarade :) (2 i finland och 1 som inte kunde)

Kommentera

