58 hours

I skrivande stund är det 58 timmar kvar tills planet till Newark lyfter från Arlanda. Mellanlandar i Newark, NJ och flyger därifrån vidare till LA!
Jag kollade tillbaka lite i min blogg idag och inser hur sjukt fort tiden har gått.
Den 22 juli 2011 fick jag hem mina ansökningspapper till SMC och nu har det gått ett år, och det är bara 58 timmar kvar.
Under dessa 58 timmar jag har kvar kommer jag knöka in så mycket det bara går.
Jag ska:

  • Jobba ett sista pass på 9 timmar.
  • Säga hejdå till familjen Mallin (-jonas som jag redan sagt hej då till)
  • Säga hej då till Josse & Lisa och spendera en liten stund på Lisas jobb
  • Möta upp syrran på stan och överlämna lite saker
  • En sväng till Burken för att sno lite serier som han tanka på DH så jag har något att glo på.
  • Packa klart
  • Packa ner de som inte ska med i sista flyttlådan
  • Storstäda rummet
  • Skruva ner ett stort skrivbord
  • Skriva viktiga dokument med viktig information, så som telefonnummer, adresser osv.
  • Kolla så jag har packat allt en gång till, för de känns jämt som man glömmer något.
  • Skypea med allra bästaste vännen precis innan jag åker

Sa jag att jag åker om 58 timmar? Och glömde jag tillägga att jag lämnar Linköping (och allt detta ska göras i Linköping) om 42 timmar? Stressad? Absolut inte.

Vad jag har gjort i veckan + bilder kommer imorrn. Nu måste jag sova, då jag ska va på jobbet om 5,5 timma. Oh the joy of working on the trains.

Syrrans nya kattunge, hur go’ som helst!

Kommentera

