The City of Angels

Har inte skrivit något sedan jag kom hit, men tänkte att det kanske var dags att ge lite livstecken.
Hittils har jag haft det ganska bra här i LA med mina syskon, vi har gjort det man bör göra. Det vill säga: walk of fame, sunset strip, universal studios, warner bros etc. etc.
Dock så måste ja säga att allt med boende känns lite jobbigt just nu. Vi var 4 roomies när jag kom hit, men tjejen jag skulle dela rum med sa plösligt att hon inte var intresserad, vilket gör allt lite jobbigare att hitta något till bra pris osv. Enligt henne så ”klickade” de inte när vi träffades och att de tydligen kändes som om jag inte brydde mig? notera att vi sågs i 2 timmar… Just nu känns det iaf lite halvjobbigt, som om jag inte kommer hitta något boende. Tack och lov för att mina syskon är här.
hoppas de löser sig med boende, värsta är att alla är så kräsna och ska ha pool och allt… Vi är studenter, vilken student lever livet i lyx?
Ville bara ge lite livstecken, blir nog mer bloggande och bilder när syskonen åker hem om en vecka.

Kommentera

