Lägenheten, så bor jag!

Vår lägenhet som vi bor i har ju som sagt ett ganska perfekt läge, nära till i princip allt. Vissa grejer får man åka lite längre till men de är bara sådant man besöker ganska sällan. Tänkte i alla fall slänga upp lite bilder på hur vår lägenhet ser ut. Just nu är den inte så välmöblerad. Även om vi har bott där i snart en vecka så har vi inte köpt så mycket möbler mer än vad vi kände var nödvändigast just nu. Plus att Aleksander flyttar in till skolstart och ska ha sitt ”rum” i vardagsrummet, så då känns de onödigt och köpa något dit förens vi vet va han har för saker själv och så.

Här är lägenhetshuset, vår balkong är på andra sidan dock

Typ vardagsrum/kök

Köket

Vardagsrum/Aleksanders rum/balkongen, inte jätte stort men räcker gott och väl! (fast de ser myycket mindre ut på bild än va det är..)

Mitt & Niklas rum, de är min temporära säng ni ser, den riktiga kommer den 23e!

Lite mer av rummet, dörr till vänster är min garderob, till höger niklas & aleks garderob och längst in är badrummet som tillhör vårat rum.

Min garderob, jätteintressant i know.

och tillslut, badrummet, de andras rum får ni inte se, för de ser likadant ut fast på andra sidan lägenheten.

Där har ni det, så bor jag just nu här i Santa Monica! Känns het okej måste jag säga!

3 comments

Kommentera

