1 Månad senare.

Nu har det gått 4 veckor sedan jag lämnade Sverige. 4 veckor har gått snabbt och även om jag saknar mina syskon något enormt och saknar vissa kompisar så måste jag säga att jag trivs riktigt bra här. Det är något med mig och USA. Enda sedan efter jag bodde i Minnesota ett år 2008/2009 så har jag alltid velat flytta tillbaka, och det har jag gjort nu. Jag trivs i USA, var jag än är. Minnesota är en trygghet och där kommer jag alltid gilla att vara. New York är en stad jag drömmer om att flytta till. Los Angeles, är mitt tillfälliga hem och jag trivs riktigt bra här. Jag gillar klimatet och skolan verkar bra. Det känns skönt att vara på egen hand, att ha tagit steget och flyttat hemifrån. Det var ju ingen liten flytt jag gjorde men gu så nöjd jag är med mitt val!

En månad i Los Angeles/Santa Monica och många mer återstår!

Föresten har jag köpt min flygbiljett till Minnesota, blev lite ledsen att jag behövde plugga så mycket matte så köpte flygbiljett istället.
22 December – 9 Januari är jag i Linköping
9 Januari – 3 Februari befinner jag mig i Minnesota
3 Februari återvänder jag till Los Angeles igen.

Nu? Sängen väntar. Sena kvällar blir det även om man har skola eller är ledig.
Kan informera om att jag lagt upp massa bilder på facebook nu, tog mig ett tag men nu har jag äntligen tagit tag i de och laddat upp ungefär 430 bilder.

Kommentera

