Hockey is more than just a sport.

Måste bara säga att jag saknar hockey. Något enormt.
vill bara åka till närmsta sportaffär, köpa mig ett par skridskor och en klubba och leta reda på närmsta hockey rink.
Man ser alla i förra laget och alla i Minnesota lägga upp om hur de tränar och allt. Inte lite avis.
Blir högst troligt att ta med sig utrustningen när jag åker tillbaka efter att varit hemma till jul, det är inte lätt och sluta när man inte vill.
Jag må bo 10 minuter gång från stranden och havet, men vad är de mot att ta några skär på nyspolad is?

Kanske blir att köpa inlines så jag får åka lite i alla fall.

Jag saknar hockeyn.

Kommentera

