x+y=sämst

Med all matematik jag har just nu känner jag att jag kommer aldrig någonsin komma in på ett universitet efter SMC. Det har bara gått 1,5 vecka och jag har redan panik över matematiken. Dåligt betyg i matte = sämre GPA. Matematiken kommer dra ner min GPA något enormt och de kommer inte finnas någon skola som vill ha mig.
skjut mig nu tack.

Det är inte ens normalt med så mycket läxor vi har och hur mycket han går igenom varje lektion. Sedan går han igenom allt väldigt snabbt så man hänger inte med. Och pratar man med honom om att man inte förstår eller inte hänger med, så säger han bara att man inte bör plugga här. Skitlärare.

Bye bye NYU. nu känns de mest som bortkastade pengar eftersom de inte kommer ta mig någonstans på grund av ett jävla ämne.

Kommentera

