Plugg, plugg och mera plugg!

Det har inte blivit så mycket bloggande på senaste. Beror i största del på att de enda jag gjort är att plugga och tittat på gossip girl. Har en säsong kvar att se innan sjätte säsongen drar igång om någon vecka eller så.

Jag har äntligen fått tillbaka min kamera! Och de lagade mer i både huset och objektivet än ja trodde de skulle göra. Så nu är de som nytt! Passade på att ta en promenad ner till stranden igår för att fota solnedgången och så. Och man får verkligen skynda sig, den går ner snabbt!

I måndags i engelskan så läste vi upp våra uppsatser inför klassen. Fick massa positiva kommentarer och så. Va kul att höra. Man fick lära sig mycket om andra också. En har haft en hjärntumör tilla för några månader sen, en annan berätta om hur de sett en man falla ner från taket och dö osv.
Efter lektionen hade min proffessor, eller doktor om man ska vara korrekt, sina office hours, så jag stannade efter så att hon och jag kunde gå igenom min uppsats. Va hur nöra som helst på att få ett A, de enda som hindra var att jag hade , där de bör vara . och ; där de skulle vara – – . Alltså inga stora fel. Så de blev ett B+ och en lärare som verkligen gilla min uppsats! Glad tjej!

I helgen blir det plugg, plugg och mera plugged en pays för amerikansk fotboll. SMC Corsairs tar emot West LA!

image

image

image

image

Kommentera

