I’m Chuck Bass

De senaste dagarna har varit väldigt sega på sitt sätt. I fredags kollade jag väldigt många Gossip Girl avsnitt, och intalade mig själv att jag gjorde det så att jag kunde ägna resten av helgen till att göra allt skolarbete jag behövde göra och läsa en bok som jag måste läsa. Blev klar med femte säsongen och var nöjd att jag nu hade 2 dagar att ägna åt studier. Men det gick ju sådär. Fredagen började i och för sig med en inställd matte lektion, vilket resulterade i att jag åkte hem och sov igen till 14:00 ungefär, kollade edan på lite Gossip Girl och tog sedan min kamera och gick och fotade lite i solnedgången och så. När jag kom hem från min långa promenad med min kamera så blev det såklart Gossip Girl som ni kanske redan förstått.
När jag vakna på lördagen tog jag mig till skolan och kollade på när football laget spelade mot West LA. Blev en vinst med 31-21. Passade även på att ta lite bilder på skolan och campuset. Efter matchen åkte jag hem i hopp om att plugga. Men vet inte riktigt vad jag gjorde, plugga var de sista jag gjorde iaf. Jag försökte, men hade helt enkelt ingen ork till att göra något. Har inte riktigt haft någon dag då jag inte behövt göra något allt och jag tror jag gav mig en sådan istället.
Idag söndag har jag rättat lite på min uppsats, min engelska proffessor vill ha in en rättad version på alla de fel som hon markerade. Har dock lite som jag måstefråga henne om är jag inte riktigt förstår vad hon menade.

Annars så har jag det riktigt bra här. Jag älskar Santa Monica, att gå nere vid stranden, och veta att detta liv är min vardag och att jag faktiskt bor här är fortfarande svårt att förstå. När jag var och promenerade runt längs stranden och så i fredags så stannade jag och försökte ta in allt, men de går inte. Men jag insåg att jag verkligen älskar att bo här. Även om min dröm är att flytta till New York om 2 år ungefär, så ångrar jag absolut inte att jag flyttade hit.
De enda jobbiga med att bo här är att jag saknar min familj. Speciellt mina syskon. Och om 3 månader får jag se dem igen! Men om 3 månader får jag inte bara träffa mina syskon, jag får även träffa min allra närmsta vän som jag saknar att kunna prata med om allt och inget när som helst. Nu blir det mer att försöka hitta tider då vi kan skypea, vilket inte är så ofta.
På tal om 3 månader. Det är 3 månader kvar till julafton. Bara så ni vet.

Om 24 dagar kommer Holly & Jane!!!

Föresten, för er som kan något om Gossip Girl, i början föredrog jag verkligen Dan, men nu har Chuck Bass gått och blivit min favoritkaraktär, de trodde jag aldrig (sen att hans egentligen pratar brittiska gör honom (Ed Westwick) så mycket bättre!) Börjar nästan bli lite trött på Dan, speciellt i femte säsongen. den 8 oktober börjar 6e och sista Gossip Girl säsongen, buhu :(
Chuck & Blair > Blair & Dan.

La Trafik.


2 comments

    1. Men i början så va de ju liksom mer fokuserat på honom, men nu har han blivit så meeh.
      men chuck! ohja! och att kolla på youtubevideos när han (ed) pratar brittiska, OHJA ÄNNU MER! och han har blivit snyggare från första säsongen med!

Kommentera

