Nike Lunarglide 4

Söndagen fortsatte i ungefär samma stil som hela helgen, jag började rätta uppsatsen, men gjorde inte klart det. Jag började med matten, men gjorde inte klart det.
Hade helt enkelt ingen ork alls. Vet inte riktigt vad det är men jag måste hitta på något jag kan göra så jag kan fokusera lite lättare på studierna också. Hemma hade jag hockeyn som bra avkoppling och break från allt annat. Här vet jag inte riktigt. Ska börja träna lite mer regelbundet i alla fall, kanske hjälper, vi får se! Har ju faktiskt med-term i Fitness Lab snart så måste se till att springa en del och bli bättre på löparbanan!
På tal om att springa så köpte jag ett par nya löparskor igår.
Efter att ha slitit ut mina gamla puma, som jag behövde ha inlägg iför mina knän så tog jag mig till Nike butiken nere på 3rd street promenade och kollade på lite skor. Jag ville helst ha custom designade men de skulle ta tid att få hem och jag ville ha nya NU.
Efter hjälp från duktiga grabbar inne på butiken fick jag veta att en sko har bättre stöd än vad mina inlägg har (hade med mig inläggen så de kunde se va de va jag menade lite och så) och tog mig sedan hemåt med en Nike påse och ett par sprillans nya löpardojjor!
Pris här: 750 kr. Pris i Sverige: 1300.
tycker det var ganska bra kap!

Blev ett par lila, de hade inga schyssta färg kombinationer i butik som lockade mig. Och lila funkar alltid!

I veckan blir det en löptur till Santa Monica Stairs(typ 200 branta trappsteg), upp, ner och tillbaka. Får se hur jobbigt det är och om det är en lämplig sträcka!

Nike Lunarglide 4

Kommentera

