Feeling like dropping out

Som jag känner just nu kan jag lika gärna hoppa av skolan och åka hem. Så jävla kasst går det.
förstår inte hur det kan gå så dåligt, aldrig någonsin har jag känt såhär för skolan, jag har aldrig fått underkänt i något. (bortsätt från den där uppsatsen i samhäll C som jag helt enkelt inte orkade bry mig om då de ändå inte påverkade mitt slutbetyg)
Men nu, just nu, går allt åt helvete, jag har inget liv utanför skolan och ändå skiter det sig. vad gör jag för fel?
Det är inte speciellt svårt, det bara går inte.

Vill att denna vecka ska ta slut, att de ska bli den 17e oktober och att jag kan känna lite ro för en gångs skull.
Just nu vill jag bara hoppa av skolan.

Kommentera

