Halloween!

I onsdags var det Halloween och när det är Halloween i USA så är det Halloween på riktigt.
Jag åkte upp till Hollywood efterskolan, där var gator avstängd för den stora halloween paraden. Mitt mål var dock inte att kolla på den stora paraden utan jag tog mig till Sunset Boulevard och House of Blues.
På House of Blues var det dags för All Time Low! Som jag längtat!

Först ut var Downtown Fiction, utklädda som KISS. Alla band var utklädda såklart!
Efter Downtown Fiction var det dags för Hit The Lights, ett av banden jag var glad att få se. Hit The Lights hade klätt ut sig till ett gäng sexiga nunnor med nätbyxor och två stycken var präster.
De tredje bandet som spelade var The Summer Set. Har inte lyssnat mycket på dem men de var bra! De var utklädda till Disneyfigurer; Musse Pigg, Peter Pan, Pocahontas, Aladin och den 101e dalmatinen!
Till slut var det dags för det jag längtat efter som gjorde min Halloween till den bästa! ALL TIME LOW!
All Time low var med utklädda, men inte i tema som de andra banden. Jack var Batman, Alex var ett skelett, Zack var i princip naken (exakt vad hans utklädnad var vet jag inte) och Rian var inte utklädd alls om jag minns rätt.
Alla crew medlemmar var också utklädda och även många i publiken!
All Time Low var helt sjukt bra och saknar det redan!
Efter konserten träffade jag Nick, Kevin och Kyle i Hit The Lights. Snackade en del med Nick om lite allt möjligt!

Nu harjag extrem Post Concert Depression och har snackat med Holly och som det ser ut nu så tar vi en bil och åker till Michigan i Januari för att se All Time Low!
bara 12 timmars bilresa! Vi har sagt att vi skulle göra något när jag kom förutom att bara hänga hemma. Så de blir en roadtrip till Grand Rapids, MI för att se All Time Low & Yellowcard! Det passar bra in med hennes jobb och lektioner så det blir nog garanterat av! Taggad till 1000 redan nu!

Datum att hålla koll på:
21 December – Åker hem till Sverige
22 December – Hemma i Linköping
9 januari – Åker till Minnesota
17e januari – roadtrip till Michigan
18e januari – All Time Low i Grand Rapids, MI!
3 februari – tillbaka till LA

Kommentera

