Death penalty should be abolished because…

Så lyder ungefär det jag skriver just nu.
Det är just nu lördag och klockan är 23:12.
Har hittils varit den tråkigaste helgen som finns och det beror inte på något annat än Research Paper.

På måndag ska jag lämna in min uppsats, 10 sidor, på dödstraff i USA. Det ska såklart vara en argumenterande uppsats skriven i ett visst format för att göra allt ännu jobbigare.
Så jag har i princip lite över 24 timmar på mig att skriva klart, inte ett dugg stressad nej nej.
Har hittils skrivit 3,5 sida och försöker lista ut va som kan vara bra att ha med. Det här med att göra skolarbeten i tid händer ju aldrig.

JAg får se de på den ljusa sidan, när jag lämnar in uppsatsen på måndag är de ett stort arbete inlämnat och klart av de som är kvar att göra.

Nu är det bara 2 veckor kvar tills jag har skrivit min engelska final och är klar med Höstterminen 2012 på Santa Monica College.
Det har varit en jobbigt termin och långt ifrån min bästa skoltermin. Hoppas att våren är bättre.

Nu blir de åter till skrivandet, söknadet efter information och energidryck, har en lång natt framför mig!

(föresten, visste ni att år 2010 så var det en person i Utah som avrättades genom SKJUTNING. inte injektion eller elektriska stolen, utan brutal jävla skjutning. dayum.)

Kommentera

