Kebabtallrik utan tomtasås tack!

Även om jag stortrivs här är det såklart saker jag saknar med Sverige. Såhär kommer en lista på saker jag kommer göra när jag åker hem över jul/nyår och saker som ska med tillbaka till LA. (vad jag kan komma på nu iaf)

  • KEBAB – På kebabbaren såklart!
  • Martins köttfärsås
  • Tacos med Charlie
  • Hockey!
  • Sova i min betydligt skönare säng
  • Umgås med mina kära syskon
  • Träffa min bästaste kompis
  • Träffa annat fint folk!
  • Äta mammas goda mat
  • SNÖ!
  • Marabou!

Ska ta med mig tillbaka till LA:

  • Santa Maria Tacokrydda (old el paso är inte alls lika god)
  • Aromat & Grillkrydda
  • Kanske Oboy om de går
  • Lite av mina skivor
  • hockeyutrustningen!!
  • Snowboardkläderna!
Kommentera

