Santa Claus is coming to town!

Fredagen började tidigt med att jag Isabella och Evelina tog oss en tripp till IKEA. De va mest dem som skulle köpa saker, jag hänkade på i brist på annat och som bärhjälp.
När vi kom hem satte vi ihop en möbel till deras rum och sedan blev de en tripp till Michael’s för att handla lite julsaker till lägenheten.Det var nog första gången vi alla fem har gjort något tillsammans, annars har alltid någon haft annat för sig.
Det blev lite pepparkakshus, jullysen, julgran (som vi inte betala för då han tydligen glömde slå in den märkte vi när vi kolla på kvittot senare) julgransdekoratoner, balkongdekoration och sådant. På IKEA hade vi även köpt till glögg och pepparkakor.
Det blev julmys i lägenhet 401! De kändes verkligen som julafton där på kvällen.
Senare så fick jag och Isabella för oss att leka med ljusen och kameran så de blev lite roliga bilder, Evelina va med efter en liten stund med.
Nu känns de juligt i lägenheten och om 13 dagar flyger jag hem till Sverige för att fira jul med min kära familj som jag saknar!

Kommentera

