Five days left.

Inatt/idag var försa gången på länge jag kännt att jag kunnat sova ut ordentligt och inte behövt bry mig om att gå upp när alarmet på mobilen går.
Finals är över och jag har i stort sett valt mina kurser. Har en till jag måste välja men sitter på waitlist till den just nu. Economy 1 eller Economy 2. Om jag inte får de så blir det någon enkel 1 unit kurs.

Vaknade vid 15:00 idag, på ett ungefär. Har städat lite i rummet och badrummet och även lite i köket. Tänkte att eftersom jag åker om 5 dagar så kan ju i alla fall jag lämna lite städat efter mig. Sen är de upp till dem att hålla det rent!
Har slagit in lite presenter med, men bara de som min bror ska få i födelsedagspresent 1 månad försent. Resten slår jag in hemma så de tar mindre plats i väskan!

Fem dagar kvar i Los Angeles. Vad jag ska hitta på dessa fem dagar vet jag inte riktigt än!

Och sen måste jag säga att Fifth Harmony inte borde gått vidare till finalen över Embem3. Men man får se de på denljusa sidan, nu kan de sluta sjunga dålig popmusik och sjunga egna låtar. Sen har de nog garanterat kontrakt i alla fall. Simon Cowell har sagt att han inte vill att de ska vara signade med några andra än honom! Ser bra ut för grabbarna!

Kommentera

