Packar för jullovet!

Det här med att packa är alltid ett problem. Oavsett hur länge man ska vara borta är det alltid svårt att få med sig det man vill ha.
Denna gång ska jag vara borta 6 veckor och har handbagage + en resväska att packa. Men hur jag ska få med mig de kläder jag vill ha är frågan..
Det var nog tur att jag började packa  idag och inte på fredag morgon innan jag ska åka, för de blir att tänka om mycket angående vad som ska med och vad som får stanna hemma!
Att jag har massa julklappar i väskorna hjälper väll inte heller!
Och om jag nu skulle få ner allt jag vill ha med mig, så kommer de säket väga för mycket. Så är de jämt! Har iaf en bagagevåg så jag vet hur mycket de väger. Känner inte att jag vill stå där på flygplatsen med en för tung väska.

Hade de varit så att jag inte flög till så kallt de går (Sverige & Minnesota) så hade de nog inte varit lika jobbigt, men nu måste jag ju packa varma kläder!

Vet inte hur jag ska klara av kylan heller. Nu kommer jag låta som världens mest bortskämda person. Men det är typ runt 18 på dagarna och ner mot 10 på kvällarna, och ajg fryser halvt ihjäl! Igår va jag tvungen att gå in i affärer flera gånger för att värma mig. Hade i princip ingen känsel i fingrarna heller för den delen! Men är man van vid 25+ i skuggan så blir 10 VÄDLIGT kallt!
Men men, jag är taggad på en vit jul!

Var även på the Grove igår och fotade lite, gick inte så bra som jag ville dock. Skulle tagit med mig stativet!

Kommentera

