LAX

Då var det dags att resa hem! Vill verkligen spendera jul med min familj och kände att jag hellre åker hem över jul och umgås med dem än att spendera sommaren i Sverige.
Sitter just nu på flyglpatsen i Los Angeles och väntar på att få gå på planet, fast det är en hel timma kvar. Riktigt taggad på att sitta på ett plan i 11,5 timma direkt till München. Har iaf gång plats så ska nog gå hyfsat att somna tror jag. Det är ju nattflyg om man är inställd på USA tid så ska nog gå helt okej att somna som sagt.

Hoppas jag inte glömt något, för de vore ju lite surt.
Mindre än 24 timmar kvar tills jag är hemma igen! Ser fram emot snön och riktig julkänsla! Även om jag kommer frysa ihjäl :P

Kommentera

