Happy New Year!

Nyårsafton började med bastu och god mat ute i Bjärka Säby hos Mixo.
Efter det blev de buss in till stan igen där jag tog mig hemåt för att göra mig i ordning för kvällen. Spenderade ett bra tag på att försöka få ordning på håret och blev nöjd. Men spela inte så stor roll sen då de 10 minuter senare var förstört av regnet ute. Nyårsaftons kvällen spenderades hos Robin med folk man kände, och folk man inte kände. Och folk som kom ner från en annan fest några våningar över.
Många mår som de förtjänar idag, själv mår jag ganska bra!

Jag hoppas och tror att 2013 kommer bli ett riktigt bra år för mig. Jag kommer i stort sett spendera HELA håret i USA.
Det som väntar mig, som jag vet om, är:
3,5 vecka i Minnesota med fina vänner och ”familj”
Roadtrip till Grand Rapids, MI med stopp i Chicago och Detroit.
Se All Time Low & Yellowcard i Grand Rapids
Se The Used i Mars med VIP biljett
Warped Tour 2 dagar i Pomona, CA
Pappa hälsar på mig i LA
Förhoppningsvis besök från svenska vänner!
Och två terminer på College såklart.

8 dagar kvar i Sverige att inleda 2013 med, får se vad jag hittar på!

DSC_8854

DSC_8962

Kommentera

