Back on Alcohol Road!

I onsdags lämnade jag Linköping och tog tåget till Arlanda för att sedan flyga vidare till Minneapolis.
Väl framme i Minneapolis hämtade Holly & Megan upp mig. Direkt efter det hämtat mig åkte vi till Mall of America. Måste säga att jag var ganska duktig som endast köpte en tröja och två mössor. Vi åkte sedan hem till Wrenshall och var hemma strax innan midnatt. Allt var sig likt i huset och de kändes inte som det var 1,5 år sedan jag var här senast.

I torsdags började vi dagen med att åka lite skridskor i Cloquet och sedan åkte vi till Mont Du Lac för att åka lite snowboard!

Fredagen så började vi dagen med att slappa och ta en tripp till banken. Senare, runt två tiden åkte vi till Duluth och Miller Hill Mall för att möta upp med Cheryl, Nicki, Stacy & Ashley. Vi gick runt och shoppade lite men jag köpte inget där. Beställde däremot en tröja online som går mot presentkortet från pappa. (innan jag åkte tillbaka till USA så firade vi min födelsedag lit tidigt, och fick då presentkort till ett visst klädmärke)

I lördags så jobbade Megan på killarnas hockey match på skolan hon går på. Så jag följde med och höll henne sällskap och tittade lite på matchen.

Igårsöndag så började vi dagen med att vandra runt på Chub Lake för att sedan åka till Cozy’s för lite varm choklad. Efter det åkte vi till Walmart och handlade lite inför resan i veckan och annat smått. Efter det tog jag och Megan oss till Miller Hill Mall igen, jag skulle bara kolla på en keps, men slutade med att köpa två tröjor och lite på VS.
Efter det åkte vi till Megans farmor och åt lite pizza från Dominos, Yum! Efter det åkte vi till en hockeyrink i närheten och spelade lite med en av Megans kompisar från Duluth.

Idag ska vi åka snowboard igen, fast på Spirit Mountain, och på onsdag åker vi till Chicago!

Kommentera

