Snowboarding!

Igår så åkte jag och Megan till Spirit Mountain i Duluth. Där mött vi upp med Tim för att sedan åka lite snowboard innan vi behövde åka hem.
Middag blev det på Mexico Lindo och efter det släpade Megan med mig till Duluth för att spela lite hockey med hennes kompis Kody och hans kompis på Portman rink. Det var mycket roligare än jag trodde det skulle vara och det var inte så kallt som jag trodde det skulle vara.
Det blev en ganska lyckad dag!

Idag skulle gå gått på Chub Lake igen men det är väldigt kallt ute. Ikväll ska vi iväg ch kolla på Stacy’s match mot Bemidji. Blir även att träffa lite gamla lagkamrater när jag är där.

Måste även packa för vår roadtrip.
Två dagar (en natt) i Chicago och sedan vidare till Michigan!

Kommentera

