Jacks hockey!

Sitter i bilen påväg till Chicago just nu. De tar ungefär 8-9 timmar dit.

Igår var jag och kollade när Stacy spela match och stannade även för Varsity matchen för att sedan efter gå in i gamla omklädningsrummet och träffa de sista som är kvar från laget när jag spela med CEC Lumberjacks. Träffade Roy, Emily, Carly, Beef och Katie. Träffa även enda coachen som är kvar från min tid där. Va trevligt att träffa gamla laget igen.

När jag prata med Mackenzie (roy) så sa hon att ingen utbytesstudent har varit lika bra som jag. De känns verkligen bra att höra. Hon hade jämfört alla hon träffat med mig men ingen hade varit som mig.
När ja pratade med Megan och Holly om derad senaste utbytesstudent de hade så sa de att hon inte alls va lika bra som jag och att jag är en del av familjen.

I Minnesota hör jag hemma.

6 timmar kvar till Chicago!

Kommentera

