All Time Low & Yellowcard

Fredagen den 18e Januari var det dags för konsert. Vid 16 ställde vi oss i kön då de började kolla lite folk. Jag är en sådan som vill stå längst fram så att ställa sig i kö 3 timmar innan insläpp blev det. Hade velat ställa mig tidigare men var lite snäll mot de andra i alla fall. Det var väldigt kallt ute men vi klara av det med hjälp av rotering att värma sig i bilen som var parkerad brevid arenan.
Yellowcard var svinbra mend All Time Low var ännu bättre (kan bero på att de va de jag kom för) Och nu ser jag ännu mer fram emot 9 maj när jag ska se de i Hollywood igen!
Efter konserten träffade vi Ryan Key från Yellowcard, sångaren, ute vid bussarna. Sen var alla tvugna att gå på grund av nån lag, men hade vi varit envisa och stannat 20 minuter till hade vi fått träffa Jack Barakat… oh well, har troligtvis meet&greet i maj! :)

lite bilder från konserten :) front row!

One comment

Kommentera

