Chicago & Michigan bilder + veckans planer

Glömde bort att lägga upp bilder från Chicago & Michigan här eftersom jag la upp de på facebook. Sen kom jag på att vissa som läser min blogg inte har facebook och kanske vill se de! :) Så här är lite bilder från när jag, Megan & Holly tog bilen till först Chicago och sedan till Grand Rapids, Michigan för att gå på konsert. Konsertbilderna har jag dock lagt upp tidigare i ett seperat inlägg!

Just ja, har officiellt ändrat min biljett nu. Åker tillbaka till Los Angeles den 10e februari! Och det är 87% säkert att jag får besök i Juni! (Holly)

Och De resterande 10 dagarna här kommer bli bra!
Imorgon, fredag, så blir det att ta sig till Duluth för lite middag och bowling med Jane. På lördag blir det att åka till Korman (Katrina) för en trevlig dag med shinny (hockey för skojjs skull), jacuzzi, filmer, spel osv. även Melissa kommer vara där (och Holly & Megan såklart)
Söndag är de Super Bowl Sunday! Kanske åker snowboard på dagen eller ser på Capitals – Penguins på teven. Megan håller på Penguins.

På torsdag nästa vecka drar jag och Megan ner till St. Paul igen. Dags för lite hockey. Minnesota Wild – Vancouver Canucks!  Fick gratisbiljetter till matchen och det tackar man ju inte nej till!

Nuså – Bilder från roadtripen!

Kommentera

