Oscarsgalan & Runyon Canyon

Idag drog jag och Niklas till Hollywood Boulevard. Oscars va de som gällde. Dock hade de spärrat av sjukt mycket så de gick inte se något av röda matten. Efter ett tag hitta vi ett ställe där man kunde se de gå ut ur bilarna och så, men då va röda mattan evenemanget redan över. Lite synd. Vi såg dock Mario Lopez. Men verkar inte som många svenskar vet vem han är. Han är väldigt känd i USA i alla fall.
Efter ett misslyckat Oscars besök så vandrade vi upp i Runyon Canyon för att ta bilder på utsikten när solen hade gått ner. Resultaten blev inte så jätte bra för min del. De blåste massor så stativet ville inte stå helt still utan vajade lite.

Min kamera har även fått ett nytt tillbehör, kanske skrivit det innan? Ett batterigrepp i alla fall. Köpte även till ett batteri så jag har dubbel batterikapacitet. Så nu vet jag inte när jag kommer behöva ladda batteriet nästa gång. Om några veckor kanske? haha.

Nu hoppas jag skolveckan kommer gå snabbt, för jag vill ha fredag och konsert! Denna vecka blir det The Used med mitt VIP pass som brorsan fixade till mig i julklapp!

Oscarsgalan, ingången där alla limousiner stannar och kändisar går ut.
DSC_2438

DSC_2464

DSC_2484

Kommentera

