Dexter

En TV-Serie som jag älskar något enormt som är så sjukt bra är Dexter. Ser man inte på den serien, eller tycker serien är dålig så bör man kolla upp huvudet, för då är de något som inte står rätt till.
Idag hade vi som sagt flexdag i skolan så jag passade på att åka på lite äventyr.
Tog mig upp tidigt för att ta bussen in till Downtown där jag bytte till tåg ner till Long Beach. Tog 2 timmar att ta sig till Long Beach. Där vandrade jag runt lite, såg Queen Mary och njöt av det fina vädret. Sedan hoppade jag på en buss till Belmont Pier där Dexter hade inspelning. Denna dag hade de två olika sets på två olika platser. Så jag började vi Long Beach. Vid Belmont Pier, eller uppe vi vägen och parkeringen, så spelade de in en bilscen. Antar att det skulle vara Dexter i bilen, men det va nog bara en stuntdubbel, i alla fall när jag var där, Michael C Hall kan varit där tidigare för en närbildstagning
Efter det tog jag bussen till Los Cerritos Mall. Det ligger i Cerritos, tog en timma att ta sig dit med två bussar. Dock va hälften av tiden att vänta på ena bussen.
När jag kommer dit går jag igenom köpcentret och BAM. Starstruck.
Mitt där framför ögonen på mig står Michael C Hall. Dexterinspelning nummer 2 på ett köpcenter. Det var bara dexter i scenen så ni som kollar på serien kan nog lista ut att han var på något uppdrag där.
Stod och kollade ett tag, blev tillsagd flera gånger att man inte får ta bilder när de såg att jag hade min kamera. Tråkigt nog…
En kort stund stod jag precis BREVID honom. ganska galen känsla måste jag säga. Annars var jag inte många meter från honom i övrigt.

Efter så ville en annan tjej ha autograf och jag ville ha en bild. Men med 4 säkerhetsvakter hade han inget val och blev eskorterad ut. Han kollade på oss och sa ”Sorry” när de gick iväg.

Men jag är inte bitter för det, hade inte förväntat mig att vara SÅ nära. Jag är glad att jag har sett honom på riktigt, varit i samma rum som honom, varit några få meter ifrån honom, och faktiskt stått bredvid honom. Den ni!
Nästa uppdrag är att få en bild med honom!

Inte min bild, eftersom jag aldrig lyckades få en vettig creeperbild, men jag stod lika nära hela tiden. Denna tog jag från en på instagram som också va där.
dexter

One comment

Kommentera

