Matteprov…

Jag förstår verkligen inte.
Fick tillbaka matteprovet idag.
När jag gjorde de kändes de som de flöt på, jag fatta vad jag skulle göra och de kändes verkligen som jag hade rätt svar.
Får tillbaka provet och massa rött och 20% mindre än jag trodde jag skulle få.
Blir så sur på mig själv och fattar inte vad felet är. Varför kan jag inte få till det och vad har jag gjort för fel? Hatar matte mer än någonsin nu och kommer aldrig läsa matte igen (dock måste jag troligtvis göra de). Det var bara första provet men de va sämre resultat än förra terminen. DÄRFÖR blir jag sur på det ännu mera.
Jävla skit ämne. Dumt påhitt och inget man någonsin kommer använda om man inte ska bli matematiker.

Nu när jag kollar på provetså ser jag massa småfel. ett LITET tecken som saknas,och de gjorde att jag får 2 av 3 poäng avdragna. jävla surt. Han ser väll ändå att jag gjort rätt, fast med ett tecken fel. ush.
Nu ska jag va sur resten av helgen på grund av detta.

Ekonomiprovet fick jag 70% på. Ska plugga mer inför nästa och ta ännu bättre anteckningar för att få bättre där. De tog bara några timmar efter provet så var resultaten uppe på eCompanion som vår webportal heter. Bra lärare!

Kommentera

