Mirrors

Jag:
Tycker du kan va den där snälla brodern som köper en biljett till Justin Timberlake på Rose Bowl åt mig

Martin:
Jag stödjer inte saker som Justin Timberlake, trodde jag uppfostrat dig bättre än så!

Även om min bror kan inte är något stort fan av JT och inte så stolt över att jag lyssnar på honom så måste jag bara säga att denna låt är riktigt bra!
Justin Timberlake är minsann en man med klass och stil! Justin Bieber, you got nothing on the real Justin!
Skulle väldigt gärna vilja gå och se Timberlake på Rose Bowl, men billigaste biljetterna kostar ungefär 100 dollar… För att få sitta längst fram får man betala 725 dollar.
Av denna anledning gillar jag inte arenakonserter..History of Rap med Jimmy Fallon & Justin Timberlake är också bra och rolig! Slänger in de under Mirror. De har gjort de 4 gånger, den jag länkar är den senaste som var i fredags!

Kommentera

